به گزارش سراج24، بعد از مشورتی که اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس با یکدیگر داشتند و با توجه به اینکه تمرینات پرسپولیس طی سه هفته گذشته به صورت پیاپی و بدون تعطیلی دنبال شده بود و به جهت فشردگی مسابقات و تمرینات، حمید درخشان پنجشنبه را به بازیکنان استراحت داد.
گفتنی است؛ سرخپوشان تمرینات خود را از روز جمعه پیگیری میکنند.
منبع:باشگاه خبرنگاران



